Katrineholm

Hej igen....! Skulle ju bli bättre på att uppdatera bloggen men det verkar jag inte kunna hålla men men....

Har faktiskt inte hänt så jätte mycket sen man skrev sist.....Det är bara massa plugg hela tiden så det finns inte så mycket tid till annat.

Idag var vi ( LGS) iallafall på tävling, " poängjakten" i katrineholm och det gick la ganska bra, kom 5:a i hopp och 10:a i matta av över 30 lag så det duger väll....Men min fot som jag typ stukade i går har gjort skit ont hela dagen och gjort att jag inte kunde köra riktigt lika bra som annars....Men men, det e la bara o bitta ihop.
Ska lägga upp lite bilder från tävlingen nån dag men orkar inte idag....E helt slut.

Så bjuder på en gammal bild så länge....



Ha en trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0