Örebro och lite till

Hej!

Vet att jag har utlovat bilder från Rhodos men har helt enkelt varken haft tid eller lust att lägga upp dem. Men lovar att de kommer komma upp under veckan....=)

Hmm vad har jag gjort annars då....PLUGGAT! Har varit väldigt mycket att göra de senaste veckorna och nästa vecka blir ju inte bättre med två "hemtentor". Men men....

Var och tävlade i Matta och trampettjakten i Örebro förra söndagen....Det gick ganska bra faktiskt, med tanke på att jag trodde att vi skulle komma sist....Men kom 6:a i matta och 3:a i hopp av 25 lag...Med poängen 8,4 respektive 8,65....Så det var jäkligt kul!

Men nu orkar jag inte skriva mer här...E helt slut efter att ha haft de små gymnasterna idag....trotts att de bara var 5 stycken....

Ha en trevlig Söndag...

Rhodos....

Vet att det var ett BRA tag sen jag uppdaterade bloggen här....Men har varken haft tid, ork eller lust. Men nu ska det bli ändring på det...!

Hmm....Vad har hänt sen sist....Egentligen inte mycket, har varit mycket plugg och så bara.

Var på Rhodos förra veckan me mamma oxå....Varmt, lungt och skönt! Var verkligen härligt, dock inte lika skönt att komma tillbaka till detta kalla land....Kunde gärna ha stannat där nere.

Vad gjorde vi på Rhodos då....Hmm, Solade, badade, träffade massa trevligt folk ( både greker o annat), shoppade, tittade på olika shower och barndisco...=), satt i baren och pratade...Hmm, gjorde inte så mycket mer. Joo, spelade dart såklart oxå....guu vad bra jag va, hehe!

Ska lägga upp lite blider där nere från snart men har inte orkat lägga in de på datorn än...Men ska snart fixa det. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge....

Ha det så bra så länge....

Puss


RSS 2.0