Örebro och lite till

Hej!

Vet att jag har utlovat bilder från Rhodos men har helt enkelt varken haft tid eller lust att lägga upp dem. Men lovar att de kommer komma upp under veckan....=)

Hmm vad har jag gjort annars då....PLUGGAT! Har varit väldigt mycket att göra de senaste veckorna och nästa vecka blir ju inte bättre med två "hemtentor". Men men....

Var och tävlade i Matta och trampettjakten i Örebro förra söndagen....Det gick ganska bra faktiskt, med tanke på att jag trodde att vi skulle komma sist....Men kom 6:a i matta och 3:a i hopp av 25 lag...Med poängen 8,4 respektive 8,65....Så det var jäkligt kul!

Men nu orkar jag inte skriva mer här...E helt slut efter att ha haft de små gymnasterna idag....trotts att de bara var 5 stycken....

Ha en trevlig Söndag...

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja! Berätta mer om utbildningen. Jag råka görà en sen anmälan så jag vet inte om jag blir placerad som reserv tror jag. Maila mig gärna.

2010-05-18 @ 12:46:50
URL: http://Www.fitnessessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0