Precis som alla andra!

Jag vet att jag är lite efter, men nu har även jag skaffat blogg så ni kan följa mitt ganska tråkiga och händelse lösa liv. Nej vars ibland händer det faktiskt saker även för mej......

Men efter att ha varit och svettats i en varm och äcklig tränings lokal i lite över en timme har jag inte så mycket ork att sitta här och skriva just nu. Men jag lovar i framtiden kommer det bli mycket roligare inlägg jag lovar...(nästan i allafall)

Nej nu ska jag ta och palla mig ut till vardagsrumet och se den nya Wallander, Hämden. Vet att jag är lite efter även där men hann ju aldrig att se den på bio och nu har den äntligen kommit på film.....

Imorron ska jag även försöka dessigna den här bloggen...kom gärna med förslag!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0