Jag har blivit slapp...

Har inte skrivit något här i bloggen på ett par dagar nu. Anledningen är att jag helt enkelt har blivt för slapp och lat. Dessutom har jag inte gjort speciellt mycket de senaste dagarna. Sista uppgiften till skolan skulle vara klar förra måndagen och sen har det mest blivit att lat sig. Det enda som jag typ har gjort är att träna...men ska väll bli bättre på det med.

Men ska väll ta och ta tag i livet lite nu när jag har tid innan jag börjar jobba efter midsommar.....är massa saker som måste fixa innför sommaren som tex en bikkin...Någon som vet vart det finns några snygga?

Men ska ta och läsa min grymt spännande bok nu....sedan blir det match mot kenty.

Ha det bäst!

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."


En väldigt gamal fotbolls bild på mej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0