Fredag...


Hej igen!

Jag fattar fortfarande inte hur man ska göra för att få den här bloggen och se lite rolig ut så folk vill läsa den....Någon som kan hjälpa mig? Jag är ju liksom inte världens smartaste person som de flesta vet och ibland behöver jag lite hjälp på traven.

Hmm....Dagen idag har gått väldigt fort kanske beror på att jag vaknade typ vid elva. Sen var jag tvungen att åka till polisen med brosan och hämta vara pass och det tog typ en evighet sen var vi tvungna att handla lite och det gick inte heller speciellt snabbt....Så vi kom väll typ hem från stan vid fem. Så den här dagen blev det inte mycket vettigt ut av.

Väntar på att maten ska bli klar nu. Sen blir det en myssig hemma kväll med och titta på talang och heja lite extra på Anastacia som är en riktigt duktig rytmiskgymnast.

När jag "äntligen" fick chansen och spela en A-lagsmatch ska jag åka med mamma till Stockholm imorron....Men men, det blir väll fler chanser.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0