Regnet bara öser ner....

eller iallfall nästan....F*n vad trist väder det är, det e ju juni och det e kallt och regnar, det ska ju vara sommar nu. Det skulle vara jäkligt skönt med en utlandssemester nu innan man börjar jobba.....Någon som är på?

Typ bara en och en halv vecka kvar tills man börjar jobba med teatern i år igen....är väll inte världens roligaste jobb men blir ju lite pengar iallafall....

Varit på stan idag och köpt en klänning till midsommar....förstår inte varför det ska vara så svårt....blev tillslut den klänningen jag tittade på först...sån e jag. Blev en svart och vit blommig v-ringade ungefär knälång klänning från Energia.

Jag har kommit på att jag är helt såld på 90210...uppföljaren till Beverly hills 90210. Om ni inte har sett den borde ni se den....gå in på www.tv-dome.net och titta. Så himla bra...=)

Nej, nu blir det snart forboll....heja, Sverige. Vi fick förresten bara 0-0 mot Malmslätt i måndags.

Ha en bra kväll för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0