Nu är sommarlovet "slut"...

...eller är det så att det precis har börjat, vem vet? Nejvars, har varit ledig ett par veckor nu sen skolan slutade men det har ju inte varit speciellt bra väder så vet inte riktigt om det kan kallas sommarlov. Imorron börjar jag iallafall jobb, känns väll lite mottigt men det blir säkert bra när det väll satt i gång. Blir att jobba till i slutet av augusti så blir ingen semester här inte...förutom två dar på Öland då. Men får la ta det i framtiden istället....

Midsommar har det ju varit sen jag skrev sist....blev att följa traditonerna som vanligt. Jag förstår inte varför inte varför vi svenskar inte vågar bryta dem...men vi är väll fega helt enkelt. Blev iallafall firande i Norrköping med vänner.

Nej nu ska jag snart äta förhoppningsvis sen blir det nog tv-kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0