Sol, bad och lite jobb....

Dax för en lite uppdatering igen då var ett tag sen nu...Men vem f*n sitter vid datorn när det e 30 graders värme ute...Inte jag iallafall.

Det har nog inte hänt så mycket sen jag sist jag uppdaterade men man får ta varje dag som den kommer. Har mest ägnat mig åt att solat och badat den här veckan....Man får passa på! Har dock inte lyckats bli solbränd...men men, livet e orättvist. Har blivit lite jobb oxå och en tur te smultronstället....men annars inget av värde att ta upp.....

Har blivit bad i både vättern( vadstena) och Roxen (Berg) ni kan ju gissa vad som var varmast...hehe

Nej, nu blir det snart pizza....

Kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0