That´s life...

Hej hopp, nu man tillbax här på bloggen igen...Inte för jag har så mycket att skriva men ifall någon läser så är jag väll skyldig att göra en uppdatering....hehe.

Hmm...va ska man skriva då. Dagarna går förbi, jobbet är slut sen några veckor tillbaka. Nu fylls dagarna istället av lite lätt pluggande och träningar. Men imorron börjar allvaret igen...då blir det inte lätt pluggande utan stenhårt...hehe.

Var på somar revyn..." Vi på snårkråkan" igår på kråkholmen i Norrköping....Var riktigt roligt och trevligt faktiskt.

Sen börjar gymnastiken snart oxå...ska bli riktigt roligt. Både att ha mina egna grupper, har faktiskt saknat barnen. Och sen att träna själv så klart. Har varit hos Stephanie för att planera lite inför grupperna i tallboda. dte gick ganska bra och vi hittade en del nya lekar faktiskt....=)

Imorron ska jag klippa mig och färga håret.....Men har lite svårt att bestämma mig hur jag ska färga håret men tror iallafall jag bestämmt hur jag ska klippa mig.....

Nu blir det snart mat.....

Ha en trevlig kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0