En liten uppdatering...

Var ett tag sen man uppdaterade här, men har helt enkelt inte blivit någon tid för det. Och just nu orkar jag inte skriva så mycket...men jag lovar nästa vecka kommer det komma ett lååååååååååångt inlägg och många bilder.

Men har jobbat varje dag på teatern i Norsholm och har inte hunnit med så mycket annat tyvärr....Har la blivit en och annan utflykt med dock har ju inte vädret varit det bästa.

Men nu ska jag snart äta sen blir det att åka bort te Norsholm och teatern i kväll också...Imorron blir det Öland med mamma och mormor, tills måndag kväll....Sen blir det jobb i en vecka igen....sen får vi la se va som händer när jag e ledig nästa gång....Den som lever får se!

Ha en underbar eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0